Ako objednať
E-shop
24/7 cez internetový prehliadač.
Aktuálne ceny, detailné informácie a mnoho užitočných nástrojov sa zobrazujú na portáli mojBidfood.sk po prihlásení na požadovaný deň dodania. Objednávanie uľahčujú šablóny s obľúbenými produktmi alebo história objednávok. Inšpiráciu prinášajú šablóny – koncepty alebo receptové kalkulačné listy.
E-shop a portál:
Mobilná aplikácia
24/7 cez smart telefón alebo tablet.
Najrýchlejšie objednáte pomocou jednoduchej aplikácie. Nákupný košík spoločný pre e-shop a aplikáciu umožňuje dokončiť rozpracovanú objednávku skutočne kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení. Na stiahnutie aplikácie pre Android/iOS načítajte QR kód alebo hľadajte mojBidfood na Google Play/App Store.
Zákaznícke centrum
V pracovnom čase telefonicky.
Operátorky zákazníckeho centra ochotne vybavia telefonické objednávky. Zároveň sa na ne môžete obrátiť s akýmikoľvek otázkami či reklamáciami. Po pracovnom čase je možné zanechať odkaz na záznamníku alebo poslať e-mail.
Zákaznícke centrá:
Obchodný zástupca
Osobné stretnutie. Dohodnite si návštevu obchodného zástupcu cez zákaznícke centrum
Obchodný zástupca Vám pomôže s množstvom praktických záležitostí, s orientáciou v sortimente a odporučí zaujímavé produkty. Spoločne so špecialistami z rôznych oborov Vám môže poradiť, ako dosiahnuť vyššie zisky.
Viac informácií: